نشست مجمع عمومی عادی شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

نشست مجمع عمومی عادی شرکت ملی نفت ایران با حضور وزیران نفت و اقتصاد برگزار شد.

به گزارش شانا، نشست مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران امروز (چهارشنبه، ۲۳ آذرماه) به ریاست جواد اوجی، وزیر نفت و برخی معاونان وی و با حضور سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در ابتدای این نشست وزیر نفت به تشریح اهم فعالیت‌های و راهبردهای شرکت ملی نفت ایران در دولت سیزدهم پرداخت. محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز در ادامه به تفصیل عملکرد این شرکت را در سال گذشته در بخش‌های مختلف تولید نفت و گاز، توسعه میدان‌های مشترک، سرمایه‌گذاری، صادرات، پژوهش،ساخت داخل، شرکت‌های دانش‌بنیان، پروژه‌های سرمایه‌ای و ... تشریح کرد.

در ادامه این نشست، گزارش حسابرسی مستقل و بازرس قانونی درباره صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ قرائت شد، از نکات برجسته این گزارش ارزیابی مطلوب و قابل قبول صورت‌های مالی شرکت است.

همچنین تعامل سازنده و مناسب شرکت ملی نفت ایران با نهادهای برون‌سازمانی از جمله خزانه‌داری کل کشور، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در واریز به موقع منابع تبصره‌های یک و چهارده قانون بودجه و همچنین تعامل با سازمان امور مالیاتی در حل‌وفصل پرونده‌های مالیاتی مورد تحسین رئیس و سایر اعضای مجمع قرار گرفت.

در مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ملی نفت ایران معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر نفت، وزیر امورد اقتصاد و دارایی، وزیر صمت و وزیر نیرو حضور دارند.

کد خبر 466045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =