رونمایی از سامانه نیازهای فناورانه شرکت ملی نفت در آینده نزدیک

مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران از رونمایی سامانه نیازهای فناورانه این شرکت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بر اساس اولویت‌بندی انجام‌شده ۲۶۴ محصول مورد نیاز در قالب ۱۴ پروژه بزرگ در این سامانه تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، برزو قنبری عصر چهارشنبه ( ۲۳ آذرماه) در نشست تخصصی «معرفی نیازها و چالش‌های فناورانه» در نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت ایران با تأکید بر اینکه نقشه راه ساخت کالا در شرکت ملی نفت ایران با در نظر گرفتن چالش‌ها و نیازهای فناورانه تهیه شده است، اظهار کرد: به‌تازگی سامانه‌ای بر اساس نیاز فناورانه یک‌ و پنج‌ ساله ۱۲ شرکت تابع خود را طراحی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: سامانه نیازهای فناورانه شرکت ملی نفت ایران هم‌اکنون به‌صورت آزمایشی در حال فعالیت است و بر اساس اولویت‌بندی انجام‌شده ۲۶۴ محصول مورد نیاز در قالب ۱۴ پروژه بزرگ در آن تعریف و به‌زودی از این سامانه رونمایی می‌شود.

مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران مبنای انتخاب کالاهای ساخت بار اول در سامانه یادشده را ارزبری و راهبردی بودن آن کالا ارزیابی کرد و افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی می‌توانند برای ساخت این کالاها آمادگی خود را در سامانه یادشده اعلام کنند.

قنبری با اشاره به رتبه نخست وزارت نفت در میان سایر دستگاه‌های اجرایی در زمینه ساخت کالاهای بار اول در کشور تصریح کرد: تاکنون ۱۱۰ کالای ساخت بار اول به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی شده که از این تعداد حدود ۴۰ کالا تأییدهای لازم برای دریافت تسهیلات و ساخت را دریافت کردند.

نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت ایران سه‌شنبه (۲۳ آذرماه) با قرائت پیام وزیر نفت آغاز به‌کار کرد و امروز (پنجشنبه، ۲۴ آذرماه) به‌ کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 466056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =