مطالبات بانوان شاغل در مجتمع پارس جنوبی با جدیت پیگیری می‌شود

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با بانوان شاغل در این مجموعه، مشکلات پرشمار زنان شاغل در این مجتمع را بررسی و بر پیگیری مطالبات آنها تأکید کرد.

به گزارش شانا، بهرام حیدری در این نشست به اهمیت نقش زنان در جامعه و صنعت نفت اشاره و اظهار کرد: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است، به‌طوری‌ که آنها با پشتکار قوی خود توانسته‌اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی و کار نیز بدرخشند.

وی ادامه داد: بی‌تردید فعالیت در مجتمع گاز پارس جنوبی با توجه به موقعیت راهبردی و نقش بسیار مهم آن در شکوفایی اقتصاد کشور، اهمیت بسیار مهمی دارد و زنان شاغل در مجتمع نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در حرکت و شکوفایی این مهم ایفا می‌کنند.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه زیرساخت‌های رفاهی و ورزشی مناسبی در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی برای استفاده مطلوب و بهینه زنان شاغل فراهم خواهیم کرد، گفت: استفاده بهینه از امکانات رفاهی و ورزشی می‌تواند رضایت هرچه بیشتر زنان پرتلاش مجتمع را به‌همراه داشته و سبب تعالی و تعلق بیشتر سازمانی آنها باشد.

بهرامی تصریح کرد: زنان شاغل با همکاری مشاور امور زنان مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی می‌توانند مسیر را برای رفع مشکلات زنان شاغل در حوزه‌های مختلف هموار و شفاف‌تر کنند. 

وی افزود: مشکلات و نواقص مطرح‌شده در این نشست هم‌اندیشی را به صورت عدالت محور به سرانجام مطلوب می‌رسانیم، سطح رضایتمندی زنان را نسبت به سال‌های پیش در مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش و شفاف‌سازی‌ها در این حوزه را گسترش می‌دهیم.

بر اساس این گزارش‌، در این نشست مدیر منابع انسانی و مشاور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در امور زنان به تبیین جایگاه آنان در ساختار مجتمع، اجرای زیرساخت‌های رفاهی و ورزشی زنان، نوآوری در امکانات رفاهی و خدماتی استراحتگاه‌ها، استفاده از خدمات گردشگری و ... پرداخت.

کد خبر 466079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =