اجرای طرح‌های مسئولیت اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان

وزارت نفت از زمان آغاز به‌ کار دولت سیزدهم تاکنون، ۵۳ میلیارد تومان طرح‌ مسئولیت‌ اجتماعی را در استان کهگیلویه و بویراحمد تکمیل کرده است.

به گزارش شانا، با تلاش مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران به‌ نمایندگی از وزارت نفت در اجرای طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵۳ میلیارد تومان طرح‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

بر اساس این گزارش، وزارت نفت از ابتدای شهریورماه سال ۱۴۰۰، اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان را به‌منظور اجرای طرح‌های مسئولیت اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته که از این مقدار تاکنون ۱۳۶ میلیارد تومان هم‌زمان با تکمیل و بهره‌برداری به پیمانکاران اجرای طرح پرداخت شده است.

تاکنون ۱۸۲ پروژه در این استان برای مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تعریف شده است که ۲۴ مورد از آنها تکمیل شده و  ۱۵۸ مورد نیز در حال اجرا است.

بیشتر اعتبارات اختصاص‌یافته برای مسئولیت‌های اجتماعی این استان از سوی وزارت نفت به طرح‌های تکمیل‌شده حوزه ورزش و جوانان با ۱۴ پروژه مربوط می‌شود.

شایان ذکر است بنیاد مسکن با ۷ پروژه در رده دوم قرار دارد و بعد از آن آموزش و پرورش با دو پروژه و بهداشت و درمان با یک پروژه در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 466106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =