مانور سطح یک شرایط اضطراری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد

مانور سطح یک شرایط اضطراری در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف حفظ آمادگی و ارتقای سطح هوشیاری نیروهای عملیاتی در قالب سناریوی حراست برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، برای نخستین بار و با هدف حفظ آمادگی و ارتقای سطح هوشیاری نیروهای عملیاتی در حوادث و بحران‌های امنیتی، مانور سطح یک شرایط اضطراری در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و به مناسبت سالروز تأسیس حراست صبح امروز (یکشنبه، ۲۷ آذرماه) در محل ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

مانور سطح یک شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با تشکیل تیم فرماندهی حادثه ICT و با هدف هوشیاری، پیشگیری و اقدام به‌موقع در مواجهه با اقدام‌های ضدامنیتی و خرابکاری در نخستین هاب پتروشیمی کشور انجام شد.

در این مانور که برای نخستین بار در سطح منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد، کارکنان حراست ارشد، ایمنی و آتش‌نشانی، اچ‌اس‌ئی، کنترل ترافیک، بسیج و اورژانس طبق برنامه ازپیش‌تعیین‌شده و هماهنگی حداکثری، ۳۰۰ نفر از کارکنان این سازمان را که در ساعات اداری مشغول انجام فعالیت بودند با رعایت دستورعمل‌های پدافند غیرعامل از ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خارج کردند.

همه مراحل برگزاری مانور با حضور و نظارت کارشناسان و مسئولان شهرستان از محل استقرار گروه فرماندهی حادثه ICT پایش تصویری شد.

مانور سطح یک شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با مشارکت و حضور کارکنان شرکت‌های پتروشیمی رازی، امیرکبیر، شهید تندگویان، مارون، فن‌آوران، کارون و نیروهای انتظامی سطح شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

کد خبر 466111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =