مقام برتر مجتمع گاز پارس جنوبی در استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول در سطح وزارت نفت

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری در بازدید از پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجموعه در حوزه استفاده از اقلام راهبردی و کلیدی ساخت بار اول و شرکت‌های دانش‌بنیان بین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت رتبه برتر را کسب کرده است. 

به گزارش شانا، وحیدرضا زیدی‌فرد در نشست با مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: اقدام‌های بسیار شاخص و ارزشمندی در مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت شده و این مجتمع عظیم گازی از قطب‌های بسیار درخشان کشور است.

وی با اشاره به حمایت مجتمع گاز پارس جنوبی از شرکت‌های بار اول و دانش‌بنیان افزود: این مجموعه توانسته در حوزه استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول و دانش‌بنیان در سطح وزارت نفت رتبه برتر را کسب کند که این موفقیت نشانه حمایت تمام‌قد این مجتمع از جوانان خلاق و نوآور در شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان ایرانی است.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری تصریح کرد: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در همه موارد به هم پیوسته هستند و طرح‌های بسیار شاخص و نوآوری در پارس جنوبی پیاده‌سازی شده و باید با برنامه‌ریزی و اندیشه‌های نو این حرکت‌ها ادامه یابد.

مقام برتر مجتمع گاز پارس جنوبی در استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول در سطح وزارت نفت

زیدی‌فرد گفت: اقدام‌های سایبری و آموزش در این حوزه باید گسترش یابد و همت مدیران در این باره باید چند برابر شود و به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد دستاوردهای بسیار خوبی در مجتمع گاز پارس جنوبی خواهیم بود. 

وی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی در شکوفایی و چرخش اقتصاد کشور، تولید حداکثری گاز و محصولات جانبی، حمایت از شرکت‌های سازنده داخلی توانسته است وزارت نفت را سرافراز کند و مراتب تقدیر و تشکر وزیر نفت را از مدیران، کارکنان و تلاشگران مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی ابلاغ می‌کنم. 

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری تأکید کرد: توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری صنعت نفت با بهره‌گیری از توان و دانش بومی جوانان پرتلاش در این مجموعه و ایجاد هم‌افزایی ملی و استفاده از توانمندی‌های داخلی در دستور کار قرار گرفته و امید داریم این مسیر تداوم قابل توجهی داشته باشد.

زیدی‌فرد یادآور شد: مجتمع گاز پارس جنوبی به مرکز بسیار مهم خلاقیت و نوآوری در سطح وزارت نفت تبدیل شده و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند با شناسایی نیازهای مهم و راهبردی این مجتمع عظیم مسیر شکوفایی و پیشرفت خود را هموارتر کنند. 

کد خبر 466141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =