امضای ۱۷ تفاهم‌نامه پژوهشی به ارزش ۵۰ میلیون دلار در شرکت ملی پالایش و پخش

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد به ارزش ۵۰ میلیون دلار با شرکت‌های دانش‌بنیان امضا کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، بعدازظهر شنبه (سوم دی‌ماه) در آیین گرامیداشت هفته پژوهش با حضور جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان امضا شد.

همکاری در زمینه تبادل اطلاعات فنی و همکاری متقابل با هدف ارتقای عملکرد و بهبود بازده موتورسیکلت دوگانه‌سوز، همکاری در زمینه تبادل اطلاعات فنی و همکاری متقابل برای ارتقای عملکرد و بهبود بازده موتور و برنامه‌ریزی تولید ۱۰۰ هزار خودروی ساینا دوگانه‌سوز، همکاری در زمینه تبادل اطلاعات فنی و همکاری متقابل به‌منظور ارتقای عملکرد و بهبود بازده موتور تک‌سوز و دوگانه‌سوز سی‌ان‌جی، همکاری در زمینه توسعه و طراحی پی‌ال‌سی با قابلیت ضدنفوذپذیری و ضدهک از سوی پروتکل‌ها و نرم‌افزارهای ویژه، تفاهم‌نامه تقویت و گسترش همکاری‌های دوجانبه با هدف توسعه فناوری کاتالیست جامد فرآیند الکیلاسیون و تقویت و گسترس همکاری‌های دوجانبه با هدف ارتقای کاتالیست واحد سی‌آریو از جمله عناوین تفاهم‌نامه‌هایی بود که در این آیین امضا شد.

تقویت و گسترش همکاری‌ها با هدف توسعه دستگاه جداسازی روغن از پساب، تقویت و گسترش همکاری‌ها با هدف بررسی کاربرد مایعات یونی به‌عنوان کاتالیست در فرآیند الکیلاسیون و تقویت و گسترش همکاری‌ها با هدف استفاده از تتراکلرواتیلن در فرآیند ایزومریزاسیون از دیگر عناوین تفاهم‌نامه‌های امروز بود.

در این آیین همچنین از دستاوردهای پژوهشی صنعت پالایش رونمایی و از پژوهشگران و فناوران برتر در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قدردانی شد.

کد خبر 466463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =