تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با مدیریت راهبردی محقق می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اگر می‌خواهیم در مسیر کاهش خام‌فروشی و حرکت به سوی تکمیل زنجیره ارزش گام برداریم، مدیریت کلان‌نگر، راهبردی و اثربخش می‌تواند این اهداف را تحقق بخشد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی امروز (یکشنبه، چهارم دی‌ماه) در دیدار با مدیران مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران و رؤسای شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، با تأکید بر لزوم ارتقای سطح کمّی و کیفی عملکرد مدیران اظهار کرد: صنعت پتروشمی ایران با هدف تکمیل زنجیره ارزش طرح‌های متنوعی را در حال ساخت دارد کهبه ایجاد ارزش افزوده بیشتری در این صنعت پیشران منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک شرکت یا صنعت چابک، پویا و بزرگ نیازمند مدیران کارآمد و متخصص است، گفت: مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود، مدیرانی موفق را به صنعت نفت ایران وارد کند و الگویی تحول‌ساز برای تربیت و آموزش نسل جدید مدیران باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: امروز صنعت پتروشیمی در تار و پود تمام جوامع تنیده شده است و اگر می‌خواهیم در مسیر کاهش خام‌فروشی و حرکت به سوی تکمیل زنجیره ارزش گام برداریم، مدیریت کلان‌نگر، راهبردی و اثربخش می‌تواند این اهداف را تحقق بخشد.

وی تصریح کرد: توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و ساخت و بومی‌سازی دانش فنی و کاتالیست‌های صنعت پتروشیمی افزون بر تأمین نیاز داخل در بحث صادرات نیز دارای اهمیت ویژه‌ای است و امروز شاهد افزایش تقاضا برای خرید کاتالیست‌های ایرانی هستیم که این موضوع نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌ها و دانش روز میان فعالان صنعت پتروشیمی ایران است.

محسن حقیقی‌مقدم، مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت نیز در این نشست به تشریح فعالیت‌ها و دستاوردهای مرکز پرداخت و اظهار کرد: آموزش و توانمندسازی مدیران با هدف توسعه راهبردی مدیریت انجام می‌شود و با همکاری وزارت نفت و شرکت‌های تابع به‌دنبال ایجاد تحولی نوین در مدیریت بخش‌های مختلف صنعت نفت ایران هستیم.

کد خبر 466516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =