سلامت کارکنان نقش مهم و اساسی در افزایش بهره‌وری سازمانی دارد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در بازدید از انبارهای مواد غذایی پایانه نفتی خارک که با هدف بررسی راهکارهای افزایش بهره‌وری و ارتقای سلامت کارکنان با تغذیه سالم انجام شد، بر نقش تغذیه سالم در ارتقای سلامت و افزایش بهره‌وری کارکنان تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز ، چهارشنبه ( ۱۴دی ماه) از سردخانه و انبارهای نگهداری مواد اولیه غذایی پایانه نفتی خارگ بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: یکی از عوامل کارایی انسانی، تأمین غذای سالم وکافی است از این رو نگهداری مواد غذایی طبق اصول بهداشتی و فنی از پایه‌های بهداشت عمومی و پیشگیری از بروز بیماری‌های مختلف و جلوگیری از اتلاف مواد غذایی محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: برای رسیدن به این هدف لزوم تطبیق انبارهای نگهداری مواد غذایی با اصول استاندارد ضروری است.

اسدروز ادامه داد: با توجه به سلامت جسم و ذهن کارمندان، تغذیه سالم می‌تواند منجر به افزایش تمرکز، کاهش خستگی و کاهش مشکلات جسمانی شود سرانجام افزایش رضایت و بهبود عملکرد کارکنان، همچنین افزایش بازدهی را به‌دنبال خواهد داشت.

وی تأکید کرد: سلامت و بهداشت کارکنان با افزایش بهره‌وری سازمانی ارتباط مستقیم دارد. از همین رو باید برای ارتقای سلامت این عزیزان استانداردهای مربوط رعایت شود.

کد خبر 466868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =