خدمات و تلاش‌های کارکنان صنعت نفت در جزیره خارک نوعی جهاد است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمات کارکنان صنعت نفت در جزیر خارک را جهاد در راه خدا برشمرد و گفت: این جهاد بزرگ نزد خداوند متعال ثبت است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباسعلی کدخدایی، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان با استقبال عباس غریبی، سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مسئولان شهری صبح روز جمعه (۲۱ بهمن‌ماه) وارد جزیره خارک شد و از تأسیسات پایانه خارک بازدید کرد.

عباس غریبی، سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این بازدید گفت: جزیره خارک از مناطق مهم راهبردی کشور است و کارکنان صنعت نفت در این منطقه عملیاتی با صمیمیت و همدلی و با روحیه جهادی در پیشبرد اهداف کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران و سازمانی عملیاتی، فنی، تخصصی و حرفه‌ای که در حوزه‌های ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می‌کند، مأموریتش را در پنج منطقه عملیاتی و چهار استان کشور به‌صورت ایمن، مطابق با استانداردهای بین‌المللی و به‌موقع انجام می‌دهد.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان شرکتی فنی و عملیاتی با وجود وظایف ذاتی خود، به محیط پیرامون به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت همواره توجه داشته است.

غریبی به بازدید محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این جزیره پرخیر و برکت بود و مصوبه‌های خوبی داشت که امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد شاهد تحولات بزرگی در خدمت‌رسانی به مردم و کاهش مشکلات در منطقه باشیم.

در بازدید از اسکله شرقی پایانه خارک، سیدمحمدجواد موسوی، رئیس پایانه نفتی خارک گفت: کارکنان صنعت نفت در این پایانه و سایر مناطق عملیاتی شرکت با روحیه جهادی همواره به‌منظور سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مأموریت‌های صنعت نفت تلاش می‌کنند و در این سال‌ها با وجود تحریم‌های ظالمانه رکوردهای خوبی در زمینه فعالیت‌های مرتبط با صادرات نفت‌خام و میعانات گازی و در حوزه‌های مختلف تعمیراتی با تکیه بر ساخت داخل تجهیزات کارهای بزرگی را به سرانجام رسانده‌اند.

وی اظهار کرد: حضور شما در بزرگ‌ترین پایانه صادرات نفت کشور مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان است.

عباسعلی کدخدایی، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: در آستانه سالگرد یوم‌الله ۲۲ بهمن توفیقی حاصل شد تا خدمت عزیزان و خدمتگزاران حوزه صادرات نفت در جزیره خارک برسیم.

وی افزود: خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان در این جزیره یک نوع جهاد است و ارزش این تلاش‌ها همانند دوران جنگ تحمیلی بالا و غیرقابل وصف است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: به‌نوبه خود از تمامی این عزیزان که خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تشکر و قدردانی می‌کنم و بی‌شک این جهاد نزد خداوند بزرگ ثبت است و تمام عزیزان ماجور به اجر الهی هستند.

کد خبر 468878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =