نقش کلیدی آموزش منابع انسانی در موفقیت سازمان‌ها

مدیر منابع انسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تأکید بر اینکه شرکت بخش عمده فعالیت‌های خود را بر تقویت و افزایش دانش و مهارت کارکنان متمرکز کرده است، از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی به‌عنوان اولویت این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، علیرضا کندرانی گفت: آموزش همواره به‌عنوان ابزاری کارآمد، برای بهبود کیفیت عملکرد و حل مسائل سازمان‌ها مدنظر قرار دارد و فقدان آن نیز از چالش‌های اساسی و حاد هر سازمان است و به‌منظور آماده‌سازی سرمایه‌های انسانی شرکت، بهسازی و بهره‌گیری هرچه مؤثرتر از این سرمایه‌ها، بی‌شک آموزش یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین تدابیر برای بهبود امور به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش راهبردی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی کشور و حفظ زنجیره ارزش تولید نفت کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی با رویکرد آموزش شایستگی‌محور برای افزایش دانش پایه مدیریتی و افزایش سطح آگاهی فنی و عملیاتی کارکنان شرکت در دستور کار است.

مدیر منابع انسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: توانمندسازی کارکنان عملیاتی شرکت با برگزاری دوره‌های آموزشی فنی، عملیاتی و آموزش‌های دریایی مورد نیاز در مرکز آموزش علوم و فنون دریایی پایانه نفتی خارک با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود.

کندرانی ادامه داد: در نیمه نخست امسال  دوره‌های دریایی راهنمای درجه ۳، شبیه‌ساز رادار و آرپا عملیاتی، کاربری سامانه نقشه‌های الکترونیکی و اطلاعات سطح عملیاتی و مدیریتی، ایمنی چهارگانه، بازآموزی مهارت شناور بقا و قایق‌های نجات و اطفای حریق برگزار و گواهینامه‌های شایستگی صادر شد.

وی در پایان گفت: تاکنون ۵۷ دوره شغلی، ۹ دوره در حوزه  اچ‌اس‌ئی، ۱۸ دوره عمومی  و ۱۲ دوره زبان عمومی برگزار شده است.

کد خبر 467188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =