آماده‌باش کامل در پارس جنوبی/ تولید پایدار روزانه ۵۷۰ میلیون مترمکعب گاز در ۱۳ پالایشگاه‌

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پالایشگاه‌های پارس جنوبی برای تولید پایدار گاز گفت: با تلاش و اقدام‌های شاخص، روزانه ۵۷۰ میلیون مترمکعب گاز از پالایشگاه‌های پارس جنوبی فرآورش می‌شود. 

به گزارش شانا، احمد باهوش اظهار کرد: پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع پارس جنوبی با حداکثر ظرفیت و با شرایط ایمن و پایدار، در سخت‌ترین شرایط عملیاتی در حال تولید پایدار گاز هستند.

وی افزود: تمام یگان‌ها و واحدهای عملیاتی مستقر در پارس جنوبی در دریا و خشکی و در یکی از بزرگ‌ترین مراکز استخراج و فرآورش گاز (مجتمع گاز پارس جنوبی) خالصانه و جهادگونه برای تأمین رفاه، عزت و سربلندی مردم کشورمان بی‌وقفه و به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش‌اند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با تکیه بر توان و دانش بومی فرزندان ایران اسلامی، روزانه ۵۷۰ میلیون مترمکعب گاز از سراسر پالایشگاه‌های این مجموعه فرآورش می‌شود و اکنون پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع برای تأمین گاز مورد نیاز کشور در شرایط بسیار مطلوب قرار دارد. 

باهوش تأکید کرد: امیدواریم ملت همیشه قهرمان و سرافراز ایران اسلامی با مصرف بهینه خادمان و سربازان خط مقدم تولید پایدار گاز را یاری کنند تا ان‌شاءالله با یاری خداوند منان از این روزهای سخت عبور کنیم.

کد خبر 467374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =