تأکید سران قوا بر تقویت اقدام‌ها برای کاهش مشکلات مردم در تأمین انرژی گرمایشی

سران قوا بر استمرار و تقویت اقدام‌های در حال اجرا برای کاهش مشکلات مردم در حوزه تأمین انرژی گرمایشی و رفع برخی مسائل پیش‌آمده در این حوزه تأکید کردند.

به گزارش شانا، نشست سران قوا عصر شنبه (۲۴ دی‌ماه) به میزبانی غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا و با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سران قوا در این نشست با توجه به افزایش برودت هوا در نقاط مختلف کشور و مشکلاتی که به لحاظ تأمین انرژی گرمایشی در برخی کشورهای منطقه به‌وجود آمده، بر استمرار و تقویت اقدام‌های در حال اجرا برای کاهش مشکلات مردم در حوزه تأمین انرژی گرمایشی و رفع برخی مسائل پیش‌آمده در این حوزه تأکید کردند.

در این نشست تصمیم‌های مهمی درباره مسائل مرتبط با حوزه گاز همسو با کاهش مشکلات مردم و شهروندان اتخاذ شد.

بر اساس این گزارش، این تصمیم‌ها و عملیات اجرایی متعاقب آن، به استثنای اقدام‌هایی است که تاکنون برای رفع مسائل حوزه تأمین انرژی گرمایشی و مدیریت بحران در این حوزه اتخاذ شده است.

سران قوا در این نشست ضمن قدردانی از مشارکت‌های فعالانه مردمی در همه عرصه‌ها، بار دیگر از مردم ایران خواستند در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند تا با عنایت به تدابیر در حال اجرای مسئولان، مردم همه نقاط کشور در روزهایی که با افزایش برودت هوا روبه‌رو می‌شویم از نعمت گاز و گرما بهره‌مند باشند.

کد خبر 467386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =