توزیع ۱۰۰ هزار لیتر نفت سفید در مناطق دارای افت فشار گاز خراسان رضوی/ هیچ کمبودی در زمینه تأمین سوخت جایگزین وجود ندارد

مدیر منطقه خراسان رضوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: برای تأمین سوخت جایگزین، از روز شنبه (۲۴ دی‌ماه) تاکنون حدود ۱۰۰ هزار لیتر نفت سفید در روستاها و مناطقی که دچار ناترازی یا افت فشار شبکه گاز شده‌اند، توزیع شده است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

علی‌اصغر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره افزود: از روز شنبه تاکنون که در بعضی از نقاط استان خراسان رضوی با افت فشار گاز روبه‌رو شده‌ایم، سوخت جایگزین به مناطق متأثر از کاهش فشار گاز از جمله روستاهای تربت جام ارسال شده است.

وی تأکید کرد: روز شنبه حدود ۱۰ هزار لیتر سوخت نفت سفید به روستاهای نیشابور و حدود ۱۷ هزار لیتر سوخت به مناطق طرقبه و شاندیز ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر اینکه خوشبختانه وضع شبکه گاز بهتر شده است، افزود: در مناطق روستایی تایباد که حدود ۵ روستا دارد، روز گذشته حدود ۱۱ هزار لیتر نفت سفید توزیع شده است.

اصغری با اشاره به غیرفعال شدن جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) منطقه خراسان رضوی به‌دلیل مثبت شدن فشار گاز گفت: هیچ کمبودی در زمینه تأمین بنزین وجود ندارد و سوخت جایگزین گرمایشی نیز به مقدار کافی وجود دارد.

کد خبر 467402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =