بخشی از ناترازی گاز را با مدیریت مطلوب دولت و وزیر نفت پشت سر گذاشتیم

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیریت مطلوب دولت و وزیر نفت، ناترازی گاز در زمستان را پشت سر گذاشتیم، اما باید ردپایی از این مسئله در بودجه دیده می‌شد.

به گزارش خبرنگار شانا، مالک شریعتی‌نیاسر در نشست علنی امروز (یکشنبه، دوم بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور اظهار کرد: بنده به دولت عرض می‌کنم بودجه سال ۱۴۰۱ وقتی تنظیم شد که نیمی از آن به دولت گذشته مربوط می‌شد، اما بودجه کنونی به نام این دولت و این مجلس تمام خواهد شد و در عمل از سال آینده ما هستیم که بانی وضع موجود خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برخی از تغییرات لایحه بودجه مثبت قلمداد می‌شود، افزود: به واقع این تغییرات کافی نیست و انتظارهای تحولی ما از این دولت بیشتر بود، ما به اصطلاح انتظار ۱۰۰ قدم داشتیم، اما این بودجه تنها ۱۰ قدم را طی کرده است، البته باید گفت دولت گذشته همین ۱۰ قدم را نیز طی نمی‌کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به سند تحول دولت اشاره و تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های سند تحول دولت به موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی اشاره دارد. در شرایط کنونی اوضاعی را پشت سر گذاشته‌ایم که با مدیریت مطلوب دولت و وزیر نفت، به‌ هر حال ناترازی گاز در زمستان را پشت سر گذاشتیم، اما باید ردپایی از این مسئله در بودجه دیده می‌شد که دیده نشده است.

شریعتی‌نیاسر اظهار کرد: ما در بحث آلودگی هوا گرفتاری‌های زیادی داریم، اما بودجه‌ای که دولت برای محیط زیست، آلودگی و حمل‌ونقل دیده در مجموع ۵ هزار میلیارد تومان است که ۳ هزار میلیارد تومان آن شاید محقق شود.

کد خبر 467657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =