دومین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت نفت آغاز به‌کار می‌کند

دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور امروز (دوشنبه، سوم بهمن‌ماه) با حضور دبیر شورای عالی کار، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران و مسئولان فعال در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌مدت سه روز آغاز به کار می‌کند.

به گزارش شانا، افشار فتح‌الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن حمایت از برگزاری دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و اشتغال گفت: برگزاری این رویداد زمینه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعت نفت در مناطق آزاد و ویژه تجاری و اقتصادی را به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری مانند معافیت‌های گمرکی، مالیاتی، صادراتی و... به سرمایه‌گذاران صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در منطقه آزاد قشم یادآور شد: هم‌زمان با برگزاری این رویداد، سازمان منطقه آزاد قشم آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی به سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری مولد و با نرخ بازگشت سرمایه بالا در منطقه آزاد قشم است.

هم‌زمان با برگزاری دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به میزبانی منطقه آزاد «قشم»، بیش از ۱۰ کارگاه و نشست‌های تخصصی و همایش‌های مرتبط در حاشیه این رویداد بین‌المللی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات برگزاری این رویداد تخصصی صنعت نفت به نشانی www.ifeex.ir مراجعه کنند.

کد خبر 467670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =