تندیس ششمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال به پتروشیمی نوری رسید

پتروشیمی نوری به‌عنوان نخستین شرکت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی کشور، در نخستین حضور خود در «ارزیابی ملی تحول دیجیتال»، موفق به دریافت «تندیس برنزین زبدگی دیجیتال» و «لوح سپاس اهتمام به رهبری دیجیتال» شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، آیین پایانی ششمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال با حضور بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور در دانشگاه تهران برگزار شد.

ارزیابی ملی تحول دیجیتال، به‌عنوان مهم‌ترین رویداد حرفه‌ای تحول دیجیتال در کشور با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصان سازمان‌ها و سرانجام معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال برگزار شد.

بنابر ارزیابی این دوره و به تشخیص هیئت داوران، تندیس زرین و جایزه سال تحول دیجیتال به هیچ شرکتی اختصاص نیافت و پتروشیمی نوری در رده معدود شرکت‌هایی قرار گرفت که طی ۶ دوره برگزاری این ارزیابی معتبر ملی، افزون بر دریافت تندیس برنزین، موفق به دریافت لوح سپاس از سوی مدیرعامل خود، تقی صانعی شد.

امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری این موفقیت را در حضور شرکت‌های بزرگ داده‌محور، تجارت الکترونیک، بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های بزرگ صنعتی کشور دریافت کرده است.

کد خبر 468068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =