بودجه ورزشی جداگانه برای سکوهای بهره‌برداری اختصاص می‌یابد

رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران در حاشیه مسابقه فینال فوتسال جشنواره ورزشی کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: خبر خوب برای همکاران این شرکت و شرکت نفت و گاز پارس اینکه در حال ارائه طرحی به اداره کل سلامت و تربیت‌بدنی وزارت نفت هستیم تا بودجه ورزشی سکوها به‌طور جداگانه اختصاص یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، هادی افشار گفت: تنها موضوعی که می‌تواند سختی‌های شغل اقماری و دوری از خانواده را تا حدودی برطرف کند، توجه ویژه به حوزه ورزش است و مطمئن باشید اختصاص بودجه جداگانه برای سکوهای بهره‌برداری را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: طرحی نیز برای خانواده‌های کارکنان سکوها داریم تا با توجه به پراکندگی سکونت، بتوانند از امکانات و فضاهای ورزشی شرکت ملی نفت و وزارت نفت در سراسر کشور استفاده کنند.

رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: خوشحالم که ورزش در شرکت ملی نفت ایران پس از سپری کردن دو کرونای بزرگ یکی در حوزه سلامت و دیگری در حوزه مدیریت، رونق دوباره گرفته و توجه ویژه‌ای به آن شده است. مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران این تغییر نگرش را در مدیران ارشد سازمان و شرکت ملی نفت ایجاد کرد، همچنین درایت منصور قنبرزاده، مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت، مبنی بر تغییر و اصلاحات عمده در قوانین و مقررات باعث شکوفایی مجدد ورزش در سطح صنعت نفت شده است.

افشار با اشاره به مسابقه فینال فوتسال جشنواره ورزشی کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: حضور ورزشکاران و نیروهای انسانی در این مسابقه ورزشی برای بنده بسیار ارزشمند بود، چراکه رویکرد به ورزش و ایجاد شور و نشاط بین همکاران راهکار بسیار خوبی برای تولید و بهره‌وری بیشتر در سازمان‌ها است و هرچقدر این مسابقات و فعالیت‌های ورزشی بیشتر شود، سلامت همکاران افزایش می‌یابد و سرانجام بهره آن را نه فقط شرکت ملی نفت بلکه کشور خواهند برد.

وی افزود: امیدوارم به‌منظور گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های ورزشی در شرکت ملی نفت ایران، سال آینده بودجه خوبی در این زمینه برای شرکت ملی نفت ایران در نظر گرفته شود.

کد خبر 468148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =