توجه ویژه به ورزش همگانی کارکنان و خانواده‌ها در اولویت است

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به ورزش همگانی کارکنان و خانواده‌های آنان در اولویت‌ برنامه‌های امور ورزش و تربیت بدنی شرکت قرار دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سید سالار محمدنیا گفت: بر اساس تأکید مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت، تعمیم و توسعه ورزش همگانی برای کارکنان و خانواده‌های آنان به‌ویژه در موقعیت‌های عملیاتی و اقماری موجب سلامت و نشاط مجموعه و در نتیجه کارآمدی بیشتر شرکت می‌شود.

وی اظهار کرد: در حدود سه سال گذشته به‌دلیل شیوع کرونا و محدودیت فعالیت‌های مجموعه‌های ورزشی‌، توسعه زیرساخت‌ها و اماکن در دستور کار قرار گرفت و به‌موازات آن مبادرت به آموزش ورزش در خانه و محل کار از مسیر ضبط و انتشار ویدئو، چاپ بروشور و آموزش‌های لازم به‌منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا به‌واسطه فضای مجازی در میان کارکنان و خانواده‌ها شد.

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: برای توسعه فضای ورزشی، نشست‌هایی با اداره مهندسی شرکت در زمینه احداث سه زمین چمن مصنوعی در شهرک یکصد واحدی، شهرک ۲۱۶  واحدی و شهرک قائم برگزار شد که این پروژه هم‌اینک در دست کارشناسی و بررسی است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک اجرایی شود.

محمدنیا افزود: با بهبود وضع موجود و دریافت مجوزهای لازم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را در دستگاه‌های حفاری، اداره‌های ستادی، کارگاه‌ها، منازل سازمانی و... برگزار کردیم که برای نمونه می‌توان به برنامه اجراشده از سوی این امور در ماه مبارک رمضان میان کارکنان و خانواده‌ها اشاره کرد.

وی اظهار کرد: رسالت اصلی این شرکت، تولید نفت و گاز است، به این منظور برای پشتیبانی و ایجاد شور و نشاط در کارکنان واحدهای عملیاتی، این رقابت‌ها با هدف اثرگذاری مثبت بر فلسفه وجودی شرکت برگزار شده است، زیرا معتقدیم اگر نیروی انسانی سالم و شادابی داشته باشیم، این مهم سبب توسعه اقتصادی شرکت نیز می‌شود.

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: توسعه ورزش همگانی در دستگاه‌های حفاری  و تجهیز اردوگاه‌ها با هدف بالا بردن سطح نشاط و سلامتی کارکنان اقماری برای این امور بسیار با اهمیت است و از آنجا که منابع انسانی سرمایه‌های اصلی سازمان است در نظر داریم با برنامه‌ریزی و برگزاری فعالیت‌های ورزشی و ارائه بهترین خدمات، رضایت‌مندی همکاران را جلب کنیم.

محمدنیا افزود: از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری فعالیت‌های ورزشی در ۲۶ رشته همگانی در بخش خانواده‌ها و کارکنان آغاز شده و در حال برنامه‌ریزی برای حضور در المپیاد ورزشی کارکنان و خانواده‌ها وزارت نفت در آبان ماه امسال هستیم.

وی از حمایت‌های بی‌دریغ دکتر گلپایگانی، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت ملی حفاری در اجرا و تحقق برنامه‌های امور ورزش و تربیت بدنی شرکت قدردانی کرد.

کد خبر 456655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =