نمایشگاه دستاوردهای صنعتی گزارش عینی پیشرفت کشور در عرصه تولید است

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه دولت برای سرعت‌بخشی به روند پیشرفت کشور همه توان خود را به‌کار خواهد گرفت، گفت: نمایشگاه دستاوردهای صنعتی گزارش عینی پیشرفت کشور در عرصه تولید است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی در نشست روز یکشنبه (نهم بهمن‌ماه) هیئت دولت با اشاره به بازدید سه ساعته مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، این نمایشگاه را گزارش عینی پیشرفت کشور در عرصه تولید دانست و اظهار کرد: دولت برای سرعت‌بخشی به روند پیشرفت کشور همه توان خود را بکار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای مولدسازی دارایی‌های دولت همسو با اجرای مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، لزوم تبیین هرچه بیشتر ابعاد و دستاوردهای این اقدام برای رفع ابهام‌ها را یادآور شد و افزود: هدف مولدسازی دارایی‌های دولت این است که در اجرای قانون، از ثروت‌های بلااستفاده و متوقف مانده در دستگاه‌ها برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور استفاده بهینه شود.

به گزارش شانا، رهبر معظم انقلاب روز شنبه (هشتم بهمن‌ماه) در جریان بازدید سه ساعته از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل از غرفه وزارت نفت بازدید کردند. جواد اوجی، وزیر نفت در جریان این بازدید درباره پیشرفت‌های صنعت نفت و اقدام‌ها و برنامه‌های وزارت نفت برای دانش‌بنیان شدن این صنعت، افزایش سه برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان طرف قرارداد با صنعت نفت همچنین تولید بار اول تجهیزات مهم و راهبردی این صنعت، برنامه‌های توسعه صنعت با استفاده از سرمایه‌های داخلی و خارجی و پیشی گرفتن تعداد سازندگان تجهیزات از واردکنندگان برای نخستین بار و قراردادها و تفاهم‌نامه‌های مهم صنعت نفت توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر 468173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =