قدردانی استاندار البرز از اقدام‌ها و عملکرد یک ساله شرکت گاز این استان

استاندار البرز ضمن قدردانی از اقدام‌ها و عملکردهای یک ساله شرکت گاز این استان گفت: شرکت گاز در این استان عملکرد فوق‌العاده خوب و مثبتی در یک سال گذشته داشته و با حجم پیشرفت پروژه‌ها قبل از سال ۱۴۰۲ البرز را استان سبز اعلام می‌کنیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان البرز، مجتبی عبداللهی در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، شورای اطلاع‌رسانی و شورای فضای مجازی استان البرز که با حضور مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: شرکت گاز استان البرز در این روزها و یک سال گذشته عملکرد فوق‌العاده خوبی داشته که در نتیجه این اقدام‌ها نوید سبز شدن  استان را قبل از سال ۱۴۰۲ می‌دهم.

وی افزود: روستاهای سخت‌گذر در طالقان و محور کرج به چالوس و شهرستان ساوجبلاغ که هیچ روستانشینی تصور نمی‌کرد روزی گاز به آنجا کشیده شود علمک‌ها نصب و بخاری‌های آنها روشن شود که جای قدردانی و سپاس دارد.

استاندار البرز همچنین در بازدید از اتاق مانیتورینگ و مرکز دیسپچینگ شرکت گاز این استان که به همراه اعضای کمیته مدیرت بحران و انرژی صورت گرفت، با قدردانی از تلاش‌های کارکنان این مجموعه عنوان کرد: شرکت گاز استان البرز با تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌هایی که انجام داد از قطع گاز مشترکان خانگی در این استان جلوگیری کرد.

عبداللهی با قدردانی از تلاش کارکنان شرکت گاز استان البرز گفت: برقراری پایدار جریان گاز نتیجه ایجاد زیرساخت‌های لازم و تلاش شبانه‌روزی بوده که به‌طور مستمر با پایش و اقدام‌های اصلاحی و پیشگیرانه آسایش و رفاه را برای هم‌استانی‌ها به ارمغان می‌آورد که کمال تشکر قدردانی را دارم.

سیدرضا غفاریان، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز نیز با ارائه گزارشی از زیرساخت شبکه، همچنین مصرف گاز در استان و اقدام‌های انجام‌شده در پایش گاز اداره های این استان گفت: شرکت گاز استان با انجام تعمیرات به‌موقع، ایجاد زیرساخت، مانورهای دوره‌ای، انجام اقدام‌های پیشگیرانه و اجرای خطوط جایگزین نسبت به پایداری جریان گاز در فصل سرما اقدام کرده و این نوید را به هم استانی‌ها می‌دهیم که با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری و همیاری مشترکان گاز در صرفه‌جویی مصرف گاز به‌ویژه بخش خانگی، دچار مشکل نخواهیم شد.

وی اظهار کرد: این شرکت با استفاده از تجربیات تخصصی کارکنان خود توانسته با وجود افت فشار، گاز مصرفی شهروندان را پایدار نگه دارد و استان حتی یک مورد قطع گاز در بخش خانگی مواجه نشود.

کد خبر 468255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =