ثبت بیش از ۸۰ ایده و دستاورد نوآورانه در رویداد تاک

دبیر برگزاری نخستین رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی (تاک) گفت: شاهد ثبت بیش از ۸۰ ایده و دستاورد نوآورانه برای حضور در این رویداد بودیم. 

به گزارش خبرنگار شانا، رضا عاشوری‌زاده ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه) در نخستین رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی (تاک) گفت: رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف، ارائه بخشی از اختراع‌ها و ابداع‌های بسیجیان صنعت نفت برنامه‌ریزی شد که با وجود زمان محدود از مرحله فراخوان تا ثبت‌نام، شاهد ثبت بیش از ۸۰ ایده و دستاورد نوآورانه برای حضور در این رویداد بودیم. 

وی افزود: با داوری کارگروهی متشکل از نمایندگان معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، دانشگاه و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت و مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت، ۲۶ دستاورد برای حضور در نمایشگاه پذیرفته شد. 

دبیر برگزاری نخستین رویداد تاک خطاب به معاونان مهندسی، پژوهش و فناوری و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، گفت: تقاضا دارم موضوع رفع نبود امکان بهره‌گیری از دانش، توانمندی‌های علمی، فناورانه و پژوهشی همکاران شاغل در ستاد، شرکت‌های اصلی و تابعه وزارت نفت را با توجه به مفاد قانون منع مداخله کارکنان دولت، موردنظر قرار دهند.

کد خبر 468738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =