نمایشگاه ۴۴ تجهیز ساخت بار اول شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نفت گشایش یافت

نمایشگاه تجهیزات دانش‌بنیان و ساخت بار اول شرکت تجهیزات صنایع نفت با حضور رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در محل باشگاه شماره یک نفت گشایش یافت. 

به گزارش شانا به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت  امروز (سه‌شنبه، ۱۸بهمن‌ماه) در جریان بازدید از بخشی از دستاوردهای چهار شرکت دانش‌بنیان زیر مجموعه شرکت تجهیزات صنایع نفت در این نمایشگاه گفت: براساس آمار و ارقام، مقدار تولید شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت تجهیزات صنایع نفت در یک ساله گذشته با جهشی خیره‌کننده روبه‌رو بوده است؛ به‌طوری که این شرکت پارسال طراحی و تولید بیش از ۵۰ تجهیز مورد نیاز صنایع نفت و انرژی را به سبد تولیدات پیشین خود افزوده است.

وی با اشاره به بازدیدها از شرکت‌های دانش‌بنیان «توس‌پیوند» و «وتکو» گفت: شرکت تجهیزات صنایع نفت ظرفیت و توان مهندسی بالایی دارد، از این رو ارتباط بیشتر با کارفرمایان در صنعت نفت و انرژی سبب استفاده حداکثری از ظرفیت تولیدی این شرکت خواهد شد.  

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در چارچوب برنامه خلق منابع پایدار، توسعه و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار دارد، از این رو، نماینده این شرکت به‌طور مستمر در نشست‌های هفتگی شورای عالی پروژه‌ها حضور دارد.  

بیات ادامه داد: دیگر شرکت‌های گروه مکلف هستند با رعایت مقوله زمان و کیفیت از توان شرکت‌های گروه اقتصادی از جمله تجهیزات صنایع نفت استفاده کنند. از این رو، بعضی از قطعات به نمایش درآمده در این نمایشگاه دانش‌بنیان و ساخت بار اول، حاصل همین رویکرد است.  

وی با قدردانی از مسئولان شرکت تجهیزات صنعت نفت به سبب حرکت رو به رشد در مسیر توسعه‌ی شرکت‌های دانش‌بنیان، از جوانان و متخصصان این شرکت نیز تشکر کرد.  

نمایشگاه ۴۴ تجهیز ساخت بار اول و دانش‌بنیان شرکت تجهیزات صنایع نفت به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از امروز سه‌شنبه ( ۱۸ بهمن‌ماه) به مدت سه روز در محل باشگاه شماره یک صنعت نفت پذیرای متخصصان و علاقه‌مندان است.

کد خبر 468741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =