وزیر نفت از نمایشگاه توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی بازدید کرد

وزیر نفت از نخستین نمایشگاه رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی (تاک) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا, جواد اوجی، ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه) از نخستین نمایشگاه رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی (تاک) بازدید کرد.

این رویداد دو روزه به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف ارائه بخشی از اختراع‌ها و ابداع‌های بسیجیان صنعت نفت برگزار شده است. روز گذشته نیز در آیین افتتاحیه این رویداد با حضور مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و رئیس مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت و عباس ارغوانی، مشاور وزیر آموزش و پرورش تفاهم‌نامه همکاری با هدف آماده‌سازی محیطی صنعت نفت در سراسر کشور برای پذیرش دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت نسل آینده امضا شد.

رویداد تاک با محور انتخاب و معرفی دستاوردهای نوآورانه همکاران شاغل در ستاد، شرکت‌های اصلی و تابع وزارت نفت و به‌منظور ایجاد فرآیندی ساخت‌یافته و منسجم برای شناسایی و اتخاذ تدابیر حمایتی از همکاران نخبه و نوآور شاغل در مجموعه تدارک دیده شده است.

شناسایی و حمایت از ایده‌های نوآورانه استعدادهای برتر و خلاق فعال در صنعت نفت تا مرحله تجاری‌سازی، توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری صنعت نفت با مشارکت نخبگان بسیجی و فعالان برتر صنعت نفت، قدردانی از بازنشستگان فرهیخته و پژوهشگر بسیجی صنعت نفت و نکوداشت شهدای پژوهشگر صنعت نفت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این رویداد با هدف هدایت نخبگان بسیجی برای اقدام جهادی در مسیر دستیابی به اقتصادی پویا، پیشرو، درون زا و آینده‌نگر با رویکرد کاهش خام‌فروشی نفت و کاهش وابستگی به محصولات فناورانه و نوآورانه خارجی‌ از دیروز (سه‌شنبه، ۱۸ بهمن‌ماه) در محل ساختمان مرکزی قدیم وزارت نفت آغاز به‌کار کرد و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 468822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =