پاداش ۲ سال اخیر ایثارگران و فرزندان شهدای نفت مناطق مرکزی پرداخت شد

در نشست مشترک ایثارگران و فرزندان شهدای شاغل در مدیریت منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و سرپرست این مدیریت اعلام شد که مبلغ پاداش آنها برای دو سال اخیر پرداخت شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، علی سلمانی‌پور، سرپرست مدیریت منابع انسانی، در این نشست ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و تکریم یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگران و فرزندان شهید شاغل در این مدیریت از پرداخت پاداش سال گذشته و امسال ایثارگران و فرزندان شهید، همچنین اجرایی شدن این پاداش برای دیگر بخش‌ها و مدیریت‌ها خبر داد.

وی درباره لزوم نشست‌ها و شنیدن نظرات همکاران تصریح کرد: نشست‌هایی که با همکاران منابع انسانی در زمان‌های مختلف دست می‌دهد، فرصت مغتنمی برای آگاهی از مشکلات و شیوه‌های دستیابی و حل آنهاست.

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران افزود: این شرکت به‌دلیل گستردگی و حوزه فعالیت در بخش وسیعی از کشور، یک ساختار خاص در سطح شرکت ملی نفت ایران دارد، ذی‌نفعان و مراجعان بیرونی و افراد درون‌سازمانی بسیاری دارد و برای تکریم مخاطبان و پاسخگویی به آنها، لازم است کارکنان این مدیریت صبوری و مردمداری زیادی از خود نشان دهند، صفاتی همچون ارتباطات مؤثر، توانایی حل اختلاف، تصمیم‌گیری و اخلاق‌گرایی از دیگر مهارت‌های کلیدی کارکنان مدیریت منابع انسانی است.

بر اساس این گزارش در این نشست ایثارگران و فرزندان شهدا به بررسی و بیان مسائل کاری پرداختند.

کد خبر 468847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =