شرکت نفت و گاز آغاجاری اورژانس جاده‌ای محور امیدیه - ماهشهر را راه‌اندازی کرد

در چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اورژانس جاده محور امیدیه به ماهشهر با مشارکت شرکت آغاجاری و بهداشت و درمان شهرستان امیدیه راه‌اندازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، روز جمعه (۲۱ بهمن‌ماه) آیین راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای امیدیه به ماهشهر در مجاورت واحد بهره‌برداری رامشیر با حضورجمعی از مدیران استانی و شهرستان امیدیه برگزار شد.

علیرضا عرب‌زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه در این آیین با اشاره به ضرورت راه‌اندازی این اورژانس در محور امیدیه به ماهشهر بیان کرد: با توجه به وقوع حوادث رانندگی ‌در این مسیر با موافقت مدیرعامل و همکاری خالصانه و خادمانه مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، این اورژانس برای ارائه خدمات به مردم راه‌اندازی شد.

وی افزود: ارائه خدمات درمانی در بخش دولتی با توجه به شرایط شهرستان یک موضوع پر چالش است و انتظار داریم همه مسئولان همانند گذشته در کنار ما باشند.

جواد تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری نیز در این آیین ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: با توجه به مخاطره‌ها این مسیر و بروز حوادث رانندگی همسو با مسئولیت‌های اجتماعی به درخواست مجموعه بهداشت و درمان با در اختیار قرار دادن ساختمان ادارای و پشتیبانی کامل شرکت آغاجاری این اورژانس راه‌اندازی شد.

وی افزود: با هماهنگی ان‌شاءالله در ماه‌های آینده دومین اورژانس نیز در شهر امیدیه راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری با اشاره به تلاش همکاران شرکت اعلام کرد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خدماتی به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد تومان از محل صرفه‌جویی‌ها در اقدام‌های عملیاتی به هشت شهرستان زیر پوشش حوزه جغرافیایی شرکت انجام شده است.

کد خبر 468871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =