تکمیل تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه بزرگ خارک

تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه بزرگ خارک همسو با چشم‌انداز، مأموریت، اهداف و برنامه‌های سازمانی و به‌منظور حفظ تولید پایدار برق پایانه نفتی خارک پایان یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی، سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به موقعیت راهبردی جزیره خارک اظهار کرد: موقعیت راهبردی و حیاتی آن و متصل نشدن به شبکه سراسری، ایجاب می‌کند که از منظر پایداری در تأمین برق و آب بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن زمان انجام تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه بزرگ خارک به علت افزایش ساعت کارکرد، اقدام‌های لازم برای اجرای کار با برون‌سپاری در دستور کار مدیریت امور فنی شرکت قرار گرفت.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران هدف از اجرای پروژه را پایداری در تأمین انرژی در تأسیسات صنعتی، مسکونی، همچنین در زمینه مسئولیت اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: اجرای این پروژه درطی مدت چهارماه و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیون یورو تأمین کالا و ۲۵ میلیارد ریال در اجرای پروژه انجام شد.

غریبی به تأمین آب پایدار در جزیره خارک نیز اشاره و اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی راه‌اندازی کارخانه RO است که باید سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد و راه‌اندازی شود تا اطمینان خاطری در زمینه تأمین آب داشته باشیم.

کد خبر 468872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =