چالش‌ها و مسائل مدیریت عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران بررسی شد

موانع و چالش‌های مدیریت عملیات عمومی با حضور سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در نشست بررسی چالش‌های عملیات عمومی گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان شرکتی فنی و عملیاتی با وجود وظایف ذاتی خود در زمینه ذخیره‌سازی و صادرات نفت کشور، به محیط پیرامون به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی همواره توجه داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه مدیریت عملیات عمومی وظیفه سنگینی به‌عهده دارد و این مدیریت خدمات خیلی خوبی به اهالی و محیط پیرامون ارائه داده و تعاملات خوبی بین مسئولان بخش شهری و شرکت‌های نفتی ایجاد کرده است.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: تاکنون اقدام‌های خوبی در زمینه‌های مدیریت پسماندهای خانگی جزیره خارک، توزیع آب مصرفی منطقه شهری خارک، اختصاص سهمیه پروازی به اهالی بومی، حمل‌ونقل مواد خوراکی و مصالح ساختمانی، ارائه خدمات خودرویی و ایاب و ذهاب خانواده‌های ساکن، بازسازی معابر و جاده‌ها، تعمیرات مدارس، زیبا سازی پارک‌ها و اماکن عمومی و برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی انجام شده است.

غریبی ادامه داد: با توجه به کمبود منابع و تعداد زیاد درخواست و نیازمندی‌ها، در این زمینه باید عدالت اجتماعی و انضباط مالی مدنظر قرار گیرد.

وی به سفر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به جزیره خارک اشاره کرد و افزود: حضور محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این جزیره مصوبات خوبی داشت که باید با پیگیری مستمر این مدیریت این مصوبات به‌خوبی در سطح منطقه اجرایی شود.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران ابراز امیدواری کرد: با هم‌افزایی و همدلی خوبی که میان شرکت‌ها، مقام‌های شهری و اهالی جزیره خارک وجود دارد شاهد کاهش مشکلات باشیم.

شایان ذکر است در این نشست عبدالمجید ستایشی، مدیر عملیات عمومی و رؤسای این واحد ضمن ارائه گزارش عملکرد، به بیان مسائل و چالش‌های موجود پرداختند.

بررسی مسائل حوزه فناوری اطلاعات شرکت پایانه‌های نفتی

غریبی در نشستی جداگانه برای بررسی مسائل و چالش های حوزه فناوری اطلاعات شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: جامعه جهانی در عصری به سر می‌برد که در آن اطلاعات و دانش را سرمایه اصلی و عامل اساسی رشد و توسعه یک جامعه می‌شناسد.

وی افزود: فناوری اطلاعات در پیوند بین فعالیت‌های مختلف یک سازمان و فعالیت‌های بین‌سازمانی منطقه‌ای و بین‌المللی نقش اساسی دارد. استفاده از فناوری اطلاعات در دنیای امروز، ضامن بقا و تداوم فعالیت‌های یک سازمان است و بدون بهره‌مندی از آن نه‌تنها امکان استفاده از روش‌های نوین در سازمان فراهم نمی‌شود، بلکه امکان رقابت با سازمان‌های دیگر نیز از میان خواهد رفت.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: حوزه فناوری اطلاعات بر همه مجموعه‌های شرکت تأثیر مستقیم دارد و فرآیندهای کاری باید در بستر فناوری و با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت عمل انجام شود. بیشتر مسائل شرکت را می‌توان به وسیله سیستمی کردن فرآیندها رفع کرد. کمبود نیروی انسانی را در قالب سیستمی کردن فرآیندها و فعالیت‌ها می‌توان جبران کرد.

نشست بررسی چالش‌های حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران، سیدمحمدجواد موسوی ،رئیس پایانه نفتی خارک، ابوالحسن عزیزی، رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات و رؤسا و کارشناسان مخابرات و فناوری برگزار شد.

کد خبر 468879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =