قدردانی اوجی از مدیران عامل شرکت‌های گاز خراسان رضوی و یزد

وزیر نفت در پیام‌هایی جداگانه از مدیران عامل شرکت‌های گاز استان‌های خراسان رضوی و یزد قدردانی کرد.

به گزارش شانا، جواد اوجی خطاب به «حسن افتخاری» مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی نوشت: صرفه‌جویی در مصرف انرژی به‌ویژه گاز طبیعی در سال جاری یکی از مهم‌ترین عواملی است که توانست تبعات برودت کم‌سابقه هوا و رسیدن به حد نصاب‌های جدید در مصرف گاز را به حداقل برساند و در کنار تلاش همکاران صنعت نفت و گاز در افزایش تولید و پالایش، گرما را مهمان خانه‌های هم‌میهنان سراسر کشور کند. به یقین در این مسیر سخت، همت مردم عزیز در رعایت الگوی مصرف در منازل خود و مسئولیت‌پذیری مدیران سازمان در کنترل دمای محیط اداری بسیار اثرگذار بوده است.

بدین‌وسیله از جنابعالی که با ارائه و اجرای پویش «یک خانه، یک اتاق گرم» در استان خراسان رضوی، اهمیت امر صرفه‌جویی در کاهش مصرف گاز را پیگیر بوده‌اید قدردانی می‌شود.

وزیر نفت همچنین خطاب به «سعید عقلی»، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد نیز نوشت: صرفه‌جویی در مصرف انرژی به‌ویژه گاز طبیعی در سال جاری یکی از مهم‌ترین عواملی است که توانست تبعات برودت کم‌سابقه هوا و رسیدن به حد نصاب‌های جدید در مصرف گاز را به حداقل برساند و در کنار تلاش همکاران صنعت نفت و گاز در افزایش تولید و پالایش، گرما را مهمان خانه‌های هم‌میهنان سراسر کشور کند. به یقین در این مسیر سخت، همت مردم عزیز در رعایت الگوی مصرف در منازل خود و مسئولیت‌پذیری مدیران سازمان در کنترل دمای محیط اداری بسیار اثرگذار بوده است.

بدین‌وسیله از جنابعالی به‌عنوان یکی از مدیران فعال و مسئولیت‌پذیر که با قطع گاز ساختمان شرکت تحت مدیریت خود، اهمیت صرفه‌جویی و توجه به این امر را در عمل به اثبات رسانده‌اید، قدردانی می‌شود.

کد خبر 469656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =