عبور موفق و سربلند از فصل سرد ۱۴۰۱ با گازرسانی پایدار

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در سایه همدلی، کار گروهی و با اقدام‌های شاخص و نوآورانه توانستیم از روزهای سرد امسال با سربلندی عبور کنیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در سفر به شهر عسلویه و نشست با مدیران عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، پالایشگاه‌های فجرجم و پارسیان، ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان این مجموعه‌ها در ماه‌های سرد امسال و تولید پایدار گاز اظهار کرد: با عزم و اراده استوار شما کارکنان و متخصصان پرتلاش و جهادی توانستیم در مسیر عزت و سربلندی کشور گام برداریم و آرامش و آسایش را برای هموطنان به ارمغان آوریم.

وی تصریح کرد: دشمنان این کشور با نقشه‌های ظالمانه خود در فکر متوقف کردن تلاش‌ها و اقدام‌های شایسته شما سربازان خط مقدم جبهه‌ اقتصادی بودند، اما شما عزیزان با همت، اراده استوار و نبرد جهادگونه‌ توانستید کشور را در مسیر سربلندی قرار دهید و این زحمات شما شایسته تقدیر است.

معاون وزیر نفت در امور گاز افزود: با برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق و منظم در همه حوزه‌ها می‌توانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم؛ همان‌طور که در ماه‌های سپری شده از امسال، این حرکت بزرگ به خوبی نمایان شد.

چگنی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه‌های فجرجم و پارسیان بیش از ۸۰ درصد گاز مورد نیاز کشور را در روزهای سرد سال تأمین کردند که امید داریم این مسیر خدمت‌رسانی با عزت و اقتدار، روز به روز شکوفاتر شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان بیان کرد: استفاده از قطعات و تجهیزات راهبردی و حیاتی سازندگان داخل در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی و نوسازی این اقلام راهبردی در این مجموعه بزرگ گازی کشور، یکی از دلایل مهم در تولید پایدار و مستمر گاز مورد نیاز در ماه‌های اخیر بود که با موفقیت انجام شد.

کد خبر 469780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =