دانش‌بنیان‌ها در زمینه جمع‌آوری گازهای مشعل پالایشگاه‌ها فعال می‌شوند

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه نباید اجازه داد ثروت کشور به‌صورت آلاینده در عسلویه هدر برود، گفت: دولت با همکاری متخصصان جوان کشور و با فعال شدن بیش از ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در پی جبران عقب‌ماندگی‌های این حوزه است تا از این طریق هم انرژی در کشور تراز و هم موضوع آلاینده‌ها کنترل شود.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی شامگاه جمعه (۱۲ اسفندماه) در نشست خبری پایان سفر دو روزه دولت مردمی به استان بوشهر اظهار کرد: در این استان شاهد کاهش بیکاری و افزایش اشتغال هستیم، اما این به‌معنای رفع مشکل اشتغال نیست و نیروهای بومی تحصیلکرده در اولویت برنامه‌های ایجاد اشتغال هستند.

وی درباره موضوع آلاینده‌ها در استان بوشهر افزود: نباید اجازه داد ثروت کشور به‌صورت آلاینده در عسلویه هدر برود. دولت با همکاری متخصصان جوان کشور در پی جبران عقب‌ماندگی‌های این حوزه است تا از این طریق هم انرژی در کشور تراز و هم موضوع آلاینده‌ها کنترل شود.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در صنعت نفت فعال خواهند شد تا شاهد مهار این آلاینده‌ها و مهار هدررفت سوخت در پالایشگاه‌ها باشیم.

رئیسی ضمن قدردانی از مردم بوشهر اظهار کرد: در سفرهای آینده به شهرستان‌هایی که امکان حضور نداشتم سفر خواهم کرد و مردم بدانند خواسته‌های آنها که از سوی نمایندگان دولت منتقل شده، پیگیری خواهد شد.

کد خبر 469812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =