مصرف بنزین کشور باز هم رکورد زد/ ثبت مصرف ۱۳۷ میلیون لیتر در ۲۸ اسفند

مصرف بنزین کشور در آستانه سال جدید شمسی با ثبت رکوردی تازه در روز یکشنبه (۲۸ اسفندماه)، به ۱۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، بر اساس گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، رکورد پیشین مصرف بنزین در کشور مربوط به روز شنبه، ۲۷ فروردین‌ماه امسال با ثبت ۱۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مقدار مصرف بنزین کشور در فاصله روزهای ۲۰ تا ۲۷ اسفندماه امسال به‌طور میانگین ۱۱۷ میلیون لیتر در روز بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۱۳.۵ درصد افزایش یافته است.

مصرف بنزین کشور در طول امسال به‌طور میانگین روزانه ۱۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بود که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن (۱۴۰۰)، ۲۰.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

علی‌اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این گفته بود: ذخیره‌سازی مناسب سوخت انجام و تمهیدهای ویژه در انبارهای نفت نیز به خوبی پیش‌بینی شده و عرضه سوخت نوروزی بدون توقف امکان‌پذیر است، اما با توجه به آمار افزایش مصرف بنزین، از مردم خواهش می‌کنیم با مدیریت بهینه مصرف، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را در ارائه خدمات مناسب به هموطنان یاری‌ کنند.

کد خبر 470518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =