آمادگی منطقه ساری برای سوخت‌رسانی نوروزی با ۲۲۴ جایگاه سوخت مایع و سی‌ان‌جی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از آمادگی کامل منطقه ساری برای توزیع سوخت نوروزی با ۱۳۹ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۸۵ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی خبر داد.

سبحان رجب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شانا اعلام کرد: از روزهای ابتدایی اسفندماه پارسال عملیات نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت و ذخیره‌سازی سوخت در منطقه اجرا شده است و گشت‌های کنترل کیفی و کمی نیز در تعطیلات نورز بر عرضه سوخت در جایگاه‌های عرضه نظارت می‌کنند.

وی با تأکید بر آمادگی کامل تأسیسات و جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ساری برای توزیع سوخت نوروزی افزود: همه کارکنان ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه ساری و نواحی نیز به صورت کشیک شبانه‌روزی بر نحوه توزیع سوخت در همه نقاط نظارت می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری همچنین با تأکید بر لزوم استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی از سوی هموطنان اظهار کرد: هم‌اکنون حدود ۱۳۹ جایگاه عرضه بنزین و بیش از ۸۵ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی با حداکثر ظرفیت، آماده سوخت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند.

رجب‌پور تصریح کرد: چهار جایگاه عرضه سوخت مایع در حال ساخت است که تا پایان فروردین‌ماه امسال دو جایگاه از این تعداد به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی میانگین مصرف بنزین در منطقه ساری در روزهای عادی سال را حدود ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر در روز اعلام و بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم این عدد با رشد ۲۰ درصدی به حدود روزانه ۶ میلیون لیتر در تعطیلات نوروز برسد.

کد خبر 470527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =