اهمیت تأمین معیشت کارگران همزمان با پیشرفت پروژه‌ها

مدیرعامل گروه پتروپارس در بازدید از پروژه‌های در حال اجرا، وضع پروژه‌ها و نحوه فعالیت شرکت‌های پیمانکار در ایام نوروز را بررسی و بر ضرورت پیشرفت پروژه‌ها همزمان با توجه شرکت‌های پیمانکار به معیشت کارگران و پرداخت حقوق معوقه آنها تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از گروه پتروپارس، فرخ علیخانی در بازدید از میدان مشترک آزادگان جنوبی که با محور بررسی چگونگی فعالیت شرکت‌های پیمانکار در پروژه‌های پیمانکاری عمومی (GC) فاز نخست میدان آزادگان جنوبی و احداث واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی (CTEP) انجام شد، ضمن بررسی  وضع پیشرفت این پروژه‌ها و تبریک سال نو، از تلاش‌های پیمانکاران و به‌ویژه زحمات کارگران در سال گذشته قدردانی کرد.

وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف پروژه‌های گروه در میدان مشترک آزادگان جنوبی و گفت‌وگو با مدیران شرکت‌های پیمانکار و بررسی برنامه این شرکت‌ها برای فعالیت در ایام نوروز گفت: تداوم پیشرفت پروژه‌ها به دلیل آنکه افزون بر تحقق تعهدهای شرکت‌های پیمانکار، سبب رشد اقتصادی و افزایش درآمد ملی کشور می‌شود، برای گروه پتروپارس اهمیت دارد.

مدیرعامل گروه پتروپارس بر ضرورت توجه شرکت‌های پیمانکار به لزوم پیشرفت پروژه هم‌زمان با توجه ویژه به معیشت کارگران و پرداخت حقوق معوقه آنها تأکید کرد و افزود: با توجه به پرداخت صورت‌وضعیت‌های ارائه‌شده از سوی شرکت‌های پیمانکار، انتظار می‌رود پیمانکاران نیز به پرداخت حقوق معوقه و تقویت روحیه کارگران اهتمام داشته و در ایام تعطیلات نوروز با هدف جلوگیری از کاهش فعالیت‌ها و در نتیجه تأخیر در تحقق سنگ‌نشانه‌ها، با ظرفیت کامل و با جدیت فعالیت خود را ادامه دهند.

علیخانی با اشاره به اهمیت رسیدگی به امور کارگران در پروژه‌ها بیان کرد: خوشبختانه با اهتمام همه مدیران پروژه‌ها و پشتیبانی مدیران ستادی گروه و مدیران عامل شرکت‌های تابعه، حقوق همه نیروهای پیمانکار در پروژه‌های هشت‌گانه پتروپارس تا پیش از عید پرداخت شده است.

همچنین در ادامه بازدید نوروزی مدیران ارشد گروه پتروپارس از پروژه‌ها و تأکید بر ضرورت توجه به وضع معیشتی و حقوقی نیروی انسانی شاغل در پروژه‌ها  علیرضا سعیدی، مدیرعامل پتروپارس ایران نیز در بازدید از پروژه پتروشیمی دهدشت، در نشست‌هایی که با کارفرما و پیمانکار برگزار کرد، وضع پیشرفت پروژه و برنامه شرکت‌های پیمانکار در ایام نوروز و سال آینده را مورد بررسی قرار داد.  

برنامه بازدید نوروزی مدیرعامل گروه پتروپارس و مدیران عامل شرکت‌های تابع از دیگر پروژه‌های گروه پتروپارس در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

گروه پتروپارس با دو قرارداد پیمانکاری عمومی (GC) فاز اول میدان آزادگان جنوبی و احداث واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی (CTEP) در میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی و ساخت، نصب و راه‌اندازی واحد پلی اتیلن سنگین در پروژه پتروشیمی دهدشت حضور فعال دارد.

کد خبر 470538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =