فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار تأمین خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت

شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد تأمین خدمات شناورهای فراساحلی مورد نیاز خود را به روش ساخت، مالکیت و بهره‌برداری (BOO) و در قالب خرید خدمت تضمینی، طبق شرایط و مدارک مربوطه و آیین‌نامه اجرایی بند (الف) تبصره ۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط واگذار کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، طبق اعلام مدیریت سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار این شرکت، شرح عملیات پروژه تأمین مالی به‌همراه ساخت و بهره‌برداری از شناور به‌منظور ارائه خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران پس از اخذ گواهی‌نامه‌ها و مجوزهای لازم از دستگاه‌های ذی‌ربط در قبال دریافت حق‌الزحمه است.

بر این اساس، محل ساخت شناور الزاماً باید در ایران باشد و محل بهره‌برداری از شناورها و ارائه خدمات شناوری به شرکت ملی نفت ایران، آب‌های خلیج فارس و دریای عمان خواهد بود.

همچنین مدت زمان اجرای موضوع قرارداد، دوره ساخت شناورها به‌مدت دو سال و دوره بهره‌برداری از شناورها و ارائه خدمات شناوری به شرکت ملی نفت ایران ۱۰ سال جمعاً به‌مدت ۱۲ سال از زمان تنفیذ قرارداد خواهد بود.

شایان ذکر است شناورهای مورد استفاده از سوی سرمایه‌گذار به‌منظور ارائه خدمات شناوری باید الزاماً نو و ساخت ایران باشد و شناورهای تعمیری، بازسازی یا نوسازی‌شده قابل‌قبول نخواهد بود.

از متقاضیانی که دارای شرایط هستند دعوت می‌شود حداکثر تا هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام و تا چهارده روز پس از اتمام مهلت یادشده، اسناد استعلام ارزیابی کیفی را تکمیل و عودت کنند.

دریافت و ارسال تمامی اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی www.setadiran.ir انجام‌ شده است و مناقصه‌گران باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه ستاد و دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام کنند.

کد خبر 470899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =