صنعت نفت در خارک پیشگام عمل به اهداف مسئولیت‌ اجتماعی است

مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: صنعت نفت در جزیره خارک از مسئولیت‌ اجتماعی خود غافل نبوده و هدفش حضور مؤثر در کنار اهالی این منطقه است، به‌گونه‌ای که از منظر اقتصادی و اجرای مسئولیت اجتماعی در زندگی مردم اثر مثبت داشته باشیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی، عباس غریبی با بیان اینکه جزیره خارک قلب تپنده اقتصاد ایران اسلامی است، گفت: صنعت نفت در کنار اجرای پروژه‌های نفتی و صنعتی، از مسئولیت‌ اجتماعی خود غافل نبوده، در سال‌های اخیر به‌ همت شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارک خدمات بسیار خوب و مناسبی به محیط پیرامون ارائه داده و تلاش ما در شرکت پایانه‌های نفتی ایران ارتقای کیفیت سطح این خدمات است.

وی با اشاره به خدمات حمل‌ونقل ارائه‌شده از سوی این شرکت در جزیره خارک به‌منظور اجرای مسئولیت‌های اجتماعی افزود: سال ۱۴۰۱ برای تسهیل در تردد اهالی جزیره خارک، ۳۶ لگ پروازی فوق‌العاده در مسیرهای اهواز - خارک - بوشهر و مسیر برگشت به ظرفیت هزار و ۶۲۰ صندلی اختصاص داده شد.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: پارسال در مسیرهای تهران - اصفهان - شیراز - بوشهر - اهواز، بیش از ۹ هزار و ۹۰۰ نفر در قالب مسئولیت‌ اجتماعی از پرواز چارتری پایانه‌های نفتی ایران استفاده کردند.

غریبی به آمار تردد با شناور در این سال اشاره کرد و گفت: پارسال بیش از ۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در مسیرهای بوشهر و گناوه از خدمات تردد با شناور استفاده کردند.

وی تصریح کرد: پایانه‌های نفتی ایران در کنار وظیفه عملیاتی و تخصصی که دارد به سازمان‌ها و اداره‌های محلی افزون بر خدمات حمل‌ونقل دریایی و هوایی، در زمینه‌های حمل‌ونقل زمینی، خدمات خودرویی سبک و سنگین شایانی ارائه داده است. برای نمونه می‌توان به ایاب و ذهاب بیش از ۲ هزار نفر در قالب سفر راهیان‌نور، همچنین بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ ساعت خدمات خودرویی سبک و سنگین به اداره‌ها و سازمان‌ها در جزیره خارک اشاره کرد.

کد خبر 471159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =