نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد اچ‌اس‌ئی صنعت نفت برگزار می‌شود

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت از برگزاری نشست سراسری هم‌اندیشی مدیران ارشد و رؤسای اچ‌اس‌ئی صنعت نفت در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا، مظاهر انصاری هدف از این نشست را تبیین ارکان جهت‌ساز و اهداف و سیاست‌های کلان اچ‌اس‌ئی، مباحث کلیدی حیطه‌های تخصصی، بررسی چالش‌ها و راهکارهای اجرایی به‌منظور ارتقای اچ‌اس‌ئی در صنعت نفت برشمرد و اظهار کرد: در این هم‌اندیشی موضوع‌هایی نظیر فرصت‌ها و چالش‌های رشد و بلوغ اچ‌اس‌ئی در صنعت نفت، جایگاه اچ‌اس‌ئی در طرح‌ها و پروژه‌های صنعت نفت، الزام‌های اچ‌اس‌ئی پیمانکاران، ملاحظات اچ‌اس‌ئی در عملیات، درس‌آموزی از حوادث، موضوع‌های تخصصی ایمنی و آتش‌نشانی، محیط زیست، بهداشت، برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این نشست با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از مدیران ستادی، مدیران ارشد و رؤسای اچ‌اس‌ئی شرکت‌های اصلی، فرعی تابعه، واگذارشده به بخش غیردولتی و مدیران ارشد شرکت‌های پیمانکاری و هلدینگ‌های بزرگ صنعت نفت برگزار خواهد شد.

مدیر کل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت با اشاره به اهمیت مقوله اچ‌اس‌ئی در صنعت نفت ابراز امیدواری کرد با به اشتراک‌گذاری درس آموخته‌ها و تجارب موفق مدیریتی در این نشست تخصصی، زمینه‌ای مناسب برای هم‌گرایی و هم‌افزایی مسئولان و مدیران ارشد به‌منظور نهادینه‌سازی فرهنگ اچ‌اس‌ئی در صنعت پرمخاطره نفت فراهم شود.

کد خبر 471273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =