۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
  • کد خبر: 471392
بهره‌مندی ۱۹۷۰۰ خانوار گلستانی از گاز در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از بهره‌مندی ۱۹ هزار و ۷۰۰ خانوار این استان از گاز طبیعی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی طالبی با بیان اینکه شرکت گاز استان گلستان برای سال ۱۴۰۱ بهره‌مندی ۱۹۵۰۰ خانوار را هدف‌گذاری کرده بود، گفت: خوشبختانه موفق شدیم از اهداف تعیین‌شده در این بخش فراتر رویم و ۲۰۰ خانوار را نیز بیشتر از برنامه سالانه از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

وی افزود: از این تعداد خانوار، ۱۱۶۰۰ خانوار شهری بوده و تعداد ۸۱۰۰ خانوار نیز روستایی بودند که به جمع خانوارهای بهره‌مند از گاز استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ادامه داد: در مجموع تاکنون در استان ۶۴۸ هزار و ۲۰۰ خانوار استان مصرف‌کننده گاز هستند که از این تعداد ۴۱۱ هزار و ۴۰ مورد مربوط به شهرها و ۲۳۷ هزار و ۱۶۰ خانوار نیز مربوط به روستاهای استان است.

طالبی تصریح کرد: بیشترین حجم خانوار بهره‌مند از گاز مربوط به شهرستان گرگان به‌عنوان مرکز استان با بیش از ۱۸۶ هزار و ۷۰۰ خانوار است، ضمن اینکه شهرستان‌های گنبد با تعداد ۱۱۷ هزار و ۵۴۰ و علی‌آباد با ۵۳ هزار ۱۲۰ خانوار در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی همچنین یادآور شد: تا پایان سال ۱۴۰۱ خانوار زیر پوشش شرکت گاز در بخش شهری به ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی نیز به ۹۹ درصد رسید.

کد خبر 471392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =