افزایش خیره‌کننده طرح‌های مسئولیت اجتماعی نفت نسبت به دوره‌های پیشین

نماینده شهرستان رامشیر در مجلس با تأکید بر اینکه حجم پروژه‌های مسئولیت اجتماعی در استان‌های نفت‌خیز و گازخیز کشور نسبت به دوره‌های قبل قابل مقایسه نیست، گفت: هم‌اکنون ۳۵۰ پروژه در زمینه مسئولیت اجتماعی در این منطقه از سوی وزارت نفت در حال انجام است و پروژه‌های زیاد دیگری نیز در مرحله مناقصه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به شهرستان رامشیر، ابراهیم متینیان شامگاه پنجشنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) در شورای اداری شهرستان رامشیر که با حضور واد اوجی، وزیر نفت همراه بود، اظهار کرد: با توجه به حجم پروژه‌های عام‌المنفعه در استان خوزستان و توجه به معیشت مردم این استان، بنده معتقدم وزیر نفت جدای از بحث تخصصی خود، از بعد انسانی نیز انسانی شایسته است.

وی با تأکید بر اینکه حجم پروژه‌های مسئولیت اجتماعی در استان‌های نفت‌خیز و گازخیز کشور نسبت به دوره‌های قبل قابل مقایسه نیست، افزود: هم‌اکنون ۳۵۰ پروژه در حوزه مسئولیت اجتماعی در این منطقه از سوی وزارت نفت در حال انجام است و پروژه‌های زیاد دیگری نیز در مرحله مناقصه قرار دارند.

نماینده مردم شهرستان رامشیر با اشاره به روند چشمگیر پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح شهرستان و تحول عظیمی که ایجاد کرده است، گفت: بخش قابل توجهی از این عوارض طی روزهای آینده دوباره به این واحدهای خدماتی شهرستان پرداخت خواهد شد.

متینیان با اشاره به اینکه هم‌اکنون در همه روستاهای شهرستان رامشیر به همت وزارت نفت پروژه‌های خدماتی در حال انجام است، تصریح کرد: به‌عنوان نمونه، امروز در ۲۰۸ روستا پروژه‌های آسفالت معابر در حال انجام و  وزارت نفت در ۱۵۶ روستا به‌صورت مستقیم درگیر است، در بحث بهداشت و درمان هم شاهد ایجاد واحد سی‌تی اسکن مرکز جامع سلامت شهرستان، ساخت مرکز خدمات درمانی پیروز آباد و ... هستیم.

وی با تأکید بر اینکه اولویت جذب نیرو در اشتغال در تأسیسات نفتی شهرستان باید از نیروهای بومی باشد، اظهار کرد: حلقه مفقوده در پروژه‌های مسئولیت اجتماعی بحث فرهنگی و پروژه‌های بزرگ در این حوزه است، البته کمک به تجهیز سیستم‌های سرمایشی و آموزشی مدارس و ادارات فرهنگی را نیز نباید فراموش کرد.

کد خبر 471738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =