برگزاری دوره‌ آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی مدیران صنعت نفت

شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی مدیران صنعت نفت در صورت کسب حد نصاب امتیاز موفق به کسب گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای می‌شوند.

به گزارش شانا، دوره‌ آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی مدیران صنعت نفت از سوی مرکز توسعه مدیریت در مرکز آموزش محمودآباد از روز سه‌شنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

دوره آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای با همکاری خبرگان حوزه مناقصات صنعت نفت در مرکز توسعه‌ مدیریت صنعت نفت طراحی شده است.

اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی نیز از سوی چهار شرکت اصلی وزارت نفت به مرکز معرفی شده‌اند و دوره‌های آموزشی و توسعه‌ای برای آنها در نظر گرفته خواهد شد که سرانجام به دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برای متقاضیانی منجر می‌شود که حد نصاب امتیاز را به دست آورند.

دوره‌ آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصه‌ها و کمیته‌های فنی بازرگانی مدیران صنعت نفت تا روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) ادامه دارد، این دوره آموزشی از ۱۲ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و مدت آن سه روز است.

کد خبر 472021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =