ظرفیت‌های گسترده‌ای برای جوانی جمعیت در حوزه  فرهنگی وزارت نفت وجود دارد

رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در حوزه فرهنگی می‌تواند درباره جوانی جمعیت فعالیت مناسبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شانا، فاطمه محمدبیگی امروز (سه‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه) در نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را کرد تا چالش‌های جمعیتی کشور برطرف شود، گفت: قانون جوانی جمعیت محصول ۱۱، ۱۲ سال کار است که البته از ضمانت‌های اجرایی خوبی نیز برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بودجه کافی برای اجرای قانون جوانی جمعیت در نظر گرفته نشده است، افزود: خوشبختانه ارتباط مردم با این قانون مناسب بوده که البته هم مردم و هم مجلس در این خصوص مطالبه‌گری‌های لازم را نیز انجام می‌دهند.

رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس تأکید کرد: تاکنون ۷۳۰ هزار پدر وام‌های فرزندآوری را دریافت و نزدیک به ۲۵۰ هزار مادر نیز خودروی مربوط به طرح حمایت از خانواده و جمعیت را دریافت کرده‌اند.

محمدبیگی با بیان اینکه خوشبختانه شخص وزیر نفت خانواده‌محور است، اظهار کرد: وزارت نفت در حوزه فرهنگی می‌تواند در خصوص جوانی جمعیت فعالیت‌های گسترده‌ای انجام دهد.

کد خبر 472244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =