بهره‌گیری از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها در تدوین نقشه راه مدیریت بحران صنعت گاز

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل (اچ‌اس‌ئی) شرکت ملی گاز ایران گفت: برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌ها برای هم‌افزایی شرکت‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی به‌منظور مدیریت بحران بسیار حائز اهمیت است، ضمن آنکه بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در تدوین نقشه راه مدیریت بحران سبب افزایش کیفیت مطلوب صنعت گاز در این حوزه می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدجلال نورموسوی در نشست کمیته تخصصی بهداشت صنعتی این شرکت که به میزبانی شرکت گاز استان فارس در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: فراهم کردن زمینه‌ای برای خروج از سیستم سنتی در مجموعه، تولید رویه یکسان در سطح شرکت، تولید محتوا برای ثبت همه رویدادها، طراحی نرم‌افزار اچ‌اس‌ئی، شناسایی موارد شغلی و آموزش همکاران به‌منظور رویارویی با این حوادث، توجه به طب صنعتی و راه‌اندازی پیام‌های بهداشتی هفتگی و شناسایی عوامل زیانبار ساختمانی، از موارد سیاست‌گذاری واحد اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز ایران است.

علی‌اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس هم در تشریح عملکرد این شرکت گفت: شعار ما این بوده که همیشه در برگزاری کمیته‌ها و سمینارهای مهم، میزبان و پیش‌قدم باشیم تا با استفاده از خرد جمعی بتوانیم تصمیم‌های پایه‌ای و ارزشمندی برای پیشرفت روزافزون مجموعه شرکت ملی گاز ایران بگیریم.

وی با تأکید بر صیانت از محیط زیست افزود: اهمیت محیط زیست کمتر از توسعه گاز نیست و صیانت از آن باید سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد.

رئیس بهداشت صنعتی شرکت ملی گاز ایران در پایان این همایش با تأکید بر شعار امسال سازمان جهانی کار و تشکیل کمیته‌های بهداشت در مجموعه صنعت گاز، بر توجه به سلامت همکاران و روزآمد شدن مستندات بهداشتی و ارزیابی ایستگاه‌های بهداشتی تأکید کرد.

کد خبر 472432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =