۲۰ شرکت جمهوری باشقیرستان روسیه با شرکت‌های ایرانی مذاکره می‌کنند

وزیر صنعت و انرژی جمهوری باشقیرستان فدراسیون روسیه از حضور ۲۰ شرکت از این منطقه در نخستین نشست B2B شرکت‌های ایرانی و روس خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، شل دیایف صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) طی آیین گشایش رسمی نخستین نشست B2B شرکت‌های ایرانی و روس در محل سالن همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت گفت: دو ماه پیش به ایران سفر و برای حضور در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران و نشست امروز برنامه‌ریزی کردیم و امروز با ۲۰ شرکت در این رویداد حاضر شده‌ایم.

وی افزود: هفته آینده ۲۳ تا ۲۶ ماه مه نشستی مشابه در جمهوری باشقیرستان فدراسیون روسیه برگزار خواهد شد و نمایندگان وزارت نفت ایران هم در آن حضور خواهند داشت.

معاون نخست‌وزیر روسیه تأکید کرد: نشست امروز بسیار پربار خواهد بود و انتظار داریم به توافق‌هایی مطلوب و سازنده و سرانجام به مرحله امضای قرارداد برسیم.

به گزارش شانا، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه» از چهارشنبه (۲۷ اردیبشهت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار می‌کند و تا روز شنبه هفته آینده (۳۰ اردیبهشت‌ماه) دایر خواهد بود.

کد خبر 472589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =