نمایشگاه نفت فرصتی برای بازاریابی و توسعه همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی است

مدیر بازاریابی و همکاری‌های بین‌المللی شرکت ملی حفاری ایران گفت: بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بهترین فرصت برای بازاریابی، توسعه همکاری، هم‌افزایی و تبادل تجربه با شرکت‌های داخلی و خارجی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، جهانگیر شجاعی با اشاره به برگزاری این رخداد صنعتی تجاری از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، افزود: این نمایشگاه می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌ها و مشارکت با شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان‌ها در بخش ساخت قطعات و تجهیزات، طرح‌های فناورانه و نوآوری باشد و در موضوع بازاریابی برای شرکت نیز فرصت‌های همکاری در حوزه‌های عملیاتی‌، فنی تخصصی و پشتیبانی شامل دکل داری و خدمات یکپارچه جانبی را فراهم آورد.

وی اظهار کرد: برخورداری از بیش از ۷۰ دستگاه حفاری خشکی و دریایی سبک، سنگین و فوق‌سنگین و تجهیزات و امکانات لازم برای ارائه خدمات فنی و ویژه حفاری که بالغ بر ۲۰ نوع عملیات تخصصی و در برخی موارد به‌طور اختصاصی از جمله حفاری با هوا، حفاری به روش فروتعادلی، حفاری جهت‌دار و افقی می‌شود در کنار متخصصان مجرب و کارآزموده، شرایطی به‌وجود آورده است که این شرکت توان ارائه خدمات عملیاتی، فنی و مهندسی و مدیریت پروژه‌ها به‌صورت کلید در دست در مناطق مختلف و هر نوع شرایط سازندی را داشته و همسو با آن در بحث آموزشی نیز بتواند پذیرای کارشناسان حفاری از دیگر کشورهای نفت‌خیز به‌ویژه در منطقه باشد.

مدیر بازاریابی و همکاری‌های بین‌المللی شرکت ملی حفاری ایران ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با شرکت‌های نفتی، به امضای یک توافقنامه و دو تفاهم‌نامه در موضوع ارائه خدمات حفاری و فنی با شرکت‌های داخلی در حاشیه کار بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اشاره کرد.

کد خبر 472598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =