معاون اول رئیس‌جمهوری به‌همراه اوجی از نمایشگاه بین‌الملی نفت تهران بازدید کرد

معاون اول رئیس‌جمهوری در بازدید از غرفه‌ شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی با تأکید بر استفاده از توان شرکت‌های ایرانی، به‌کارگیری از فناوری‌های روز با تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری به‌همراه جواد اوجی، وزیر نفت، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) پس از پایان آیین رسمی گشایش بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه‌های شرکت‌های ایرانی در سالن ۸ و ۹ بازدید کردند.

در جریان این بازدید، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی آقامحمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و علیرضا فخاری، استاندار تهران مخبر و اوجی را همراهی کردند.

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از توانمندی شرکت‌های ایرانی با اشاره به شعار نمایشگاه امسال «صنعت نفت؛ تولید فناورانه، مصرف بهینه» بر ضرورت تولید فناورانه و تمرکز بر بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور تأکید کرد.

جواد اوجی، وزیر نفت نیز ضمن معرفی دستاوردهای صنعت نفت در دولت سیزدهم از برنامه‌ریزی وزارت نفت برای به‌کارگیری دانش فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و کنترل شدت مصرف انرژی در آینده نزدیک خبر داد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌مدت ۴ روز تا شنبه (۳۰ اردیبهشت‌ماه) برقرار و بازدید برای عموم آزاد است.

کد خبر 472649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =