شرکت ملی حفاری ایران ۵ تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌ها و دانش‌بنیان‌ها امضا کرد

شرکت ملی حفاری ایران در نخستین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پنج تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان امضا کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه‌های همکاری شرکت ملی حفاری ایران امروز (چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) با سه دانشگاه به‌طور جداگانه به امضای حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و رؤسای دانشگاه‌های شیراز، خلیج فارس و حکیم سبزواری رسید.

محورهای این همکاری‌ها، رفع نیازهای موجود در صنایع به‌ویژه صنعت حفاری، بومی‌سازی و انتقال فناوری‌های نو، بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های سازمان برای اولویت‌های پژوهشی، تعریف و اجرای پروژه‌های صنعتی، راه‌اندازی و توسعه تجهیزات موردنیاز طرف‌هاست.

بهره‌گیری متقابل از متخصصان و کارکنان شرکت در امور آموزشی، پژوهشی و ساخت، بهره‌گیری متقابل از خدمات فنی و آزمایشگاهی، اجرای پروژه‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های تحصیلی تکمیلی، فرصت مطالعاتی استادان دانشگاه در صنعت و همایش‌های علمی تخصصی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است که مدت آن یک سال و با موافقت طرفین قابل تمدید است.

دو تفاهم‌نامه ساخت تولید بار اول با شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه فناوری مهراد پارس و آریا ایرانیان به امضای مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مدیران عامل دو شرکت رسید.

کد خبر 472686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =