همکاری‌های کوچک تسهیل‌کننده همکاری‌های آینده و تعمیق‌کننده روابط است

معاون بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان اینکه ۸۰ شرکت روس و ۱۰۰ شرکت ایرانی از روز گذشته تفاهم‌نامه‌هایی را امضا کردند، گفت: اجرایی شدن همکاری‌ها در سطح شرکت‌های متوسط بین ایران و روسیه می‌تواند به تعمیق و تسهیل روابط آتی کمک کند.

به گزارش خبرنگار شانا، احمد اسدزاده، معاون بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت، در اختتامیه B2B و نشست رؤسای کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و روسیه گفت:‌ ما هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت شاهد چند رویداد بزرگ در بخش همکاری‌های نفت و گاز ایران و روسیه بودیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته ۸۰ شرکت روس و ۱۰۰ شرکت نفتی ایرانی نشست B2B در پژوهشگاه برگزار کردند، گفت: این اجلاس به انعقاد دو قرارداد و هفت تفاهم‌نامه منجر شده است.

معاون بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان اینکه همکاری‌های دو کشور در بخش شرکت‌های دولتی وارد فصل خوبی شده و در حال پیگیری است، تصریح کرد: لازم است این همکاری‌ها تعمیق شوند و در سطح شرکت‌های متوسط و رو به پایین بیشتر شود که خوشبختانه جلسه خوبی روز گذشته میان این شرکت‌های روس و شرکت‌های ایرانی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌هایی که امروز در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی نفت از سوی مؤسسه بین‌المللی انرژی  و نمایندگان روس‌کنگرس برگزار شد، گفت: از جواد اوجی وزیر نفت و الکساندر نواک معاون نخست‌وزیر روسیه برای همراهی و همکاری برای اجرای این نشست‌ها تشکر می‌کنم.

کد خبر 472695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =