روند دریافت مجوز محیط زیستی طرح‌های پتروشیمی تسهیل می‌شود

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از امضای تفاهم‌نامه با سازمان محیط زیست برای تسهیل بخشیدن به روند دریافت مجوز محیط زیستی در طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، داود عمادی در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به اینکه نخستین گام در اجرای طرح‌های توسعه در صنعت پتروشیمی، اخذ مجوزهای لازم زیست محیطی است، گفت: برای هموار کردن مسیر توسعه و تسهیل این راه، نشست‌های پرشماری با سازمان حفاظت محیط زیست داشتیم که منجر به امضای تفاهم‌نامه مشترک شد و این تفاهم‌نامه در روز شنبه (۳۰ اردیبهشت‌ماه) در این نمایشگاه امضا می‌شود.

وی تصریح کرد: این موضوع به‌منظور همکاری‌های بهتر و سازمان‌دهی‌شده با سازمان حفاظت محیط زیست، برای صدور مجوزهای محیط زیستی طرح‌های توسعه‌ای انجام می‌شود.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین با اشاره به مطلوب بودن بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بر تفاوت‌ها و تمایزات این دوره تأکید و نمایشگاه یادشده را فرصتی برای تبدیل تهدیدها به فرصت دانست و یادآور شد: با توجه به سطح بالای نمایشگاه و حضور فعالان داخلی و خارجی و سرمایه‌گذاران، انتظار می‌رود همکاری بیشتری با کشورهایی که با آنها هم‌پیمان هستیم، داشته باشیم.

عمادی ادامه داد: از وضع موجود می‌توانیم استفاده کنیم تا تهدیدهای پیش‌روی خود را در صنایع داخلی و در ارتباط با شرکت‌های خارجی به فرصت تبدیل کنیم.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه» از روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و تا روز شنبه هفته آینده (۳۰ اردیبهشت‌ماه) دایر خواهد بود.

کد خبر 472721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =