وزیر نفت را یکی از موفق‌ترین وزیران دولت سیزدهم می‌دانم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون و انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت یکی از موفق‌ترین وزیران دولت سیزدهم است زیرا در این مدت کارهای بسیار بزرگی همچون دیپلماسی قوی اقتصادی و انرژی، همچنین فعالیت‌های مستمر برای افزایش فروش نفت در این دوره انجام داده است.

حسین حسین‌زاده در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: نقطه عطف نمایشگاه امسال حضور ۲۰۰ شرکت خارجی است که آن را از نمایشگاه‌های گذشته متمایز کرده است.

وی افزود: حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه امسال، دیپلماسی موفق انرژی، جهش فروش و فرآورده‌ها همگی بیانگر موفقیت‌های اخیر وزارت نفت و شخص وزیر در این مدت بوده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون و انرژی مجلس شورای اسلامی به سخنان وزیر نفت در آیین رسمی گشایش نمایشگاه بین‌المللی نفت اشاره و اظهار کرد: سخنان آقای اوجی در نخستین روز این نمایشگاه بسیار امیدوارکننده بود. افتخار می‌کنیم که مجلس شورای اسلامی به وزیری متخصص در حوزه نفت و گاز رأی اعتماد داده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: امروز وضع انرژی کشور امیدوارکننده است، اما باید برنامه‌ریزی‌های کلان و دور از جهت‌گیری‌های سیاسی انجام دهیم تا برخی کمبودها از جمله ناترازی در حوزه گاز را جبران کنیم، همچنین با عزم ملی باید برای بهینه‌سازی قدم برداریم.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه (شنبه) به‌کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان است.

کد خبر 472757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =