ارتباط زنده مدیرعامل شرکت ملی نفت با دستگاه حفاری ۸۶ فتح و قدردانی از تلاش‌های کارکنان ملی حفاری

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ارتباط زنده با دستگاه حفاری ۸۶ فتح از محل بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت ملی حفاری ایران به‌عنوان طلایه‌داران خط مقدم تولید قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محسن خجسته‌مهر در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت‌وگوی تصویری زنده با رئیس دستگاه، در جریان موقعیت عملیاتی و شرایط کار این دکل حفاری قرار گرفت.

وی ضمن خدا قوت به کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری، نقش مهم این شرکت را  در پیشبرد اهداف صنعت نفت  مهم و اساسی دانست.

حافظی رئیس دستگاه ۸۶ فتح نیز با ارائه گزارشی توضیح داد: این دکل در میدان نفتی اهواز روی چاه شماره ۴۷۳ استقرار دارد و در حال تکمیل این چاه است.

وی افزود: این دستگاه حفاری از بیش از یک دهه پیش به ناوگان حفاری شرکت پیوست و سازه و بخش قابل‌توجهی از تجهیزات آن ساخت داخل است و دکل ۸۶ فتح، حفاری و تکمیل ۸۳ حلقه چاه به متراژ حدود ۲۰۰  هزار متر را در کارنامه خود دارد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه (شنبه) به‌کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان است.

کد خبر 472761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =